Funkcje sklepu internetowego

Setki przydatnych funkcji i łatwa obsługa

Poniżej przedstawiamy listę głównych funkcji dostępnych w oprogramowaniu GOshop.
W poniższym spisie zostały uwzględnione jedynie najważniejsze funkcjonalności. Oprócz nich istnieją setki pomniejszych funkcji, dodatków i udogodnień, które pomagają w codziennej pracy ze sklepem oraz w zakupach w sklepie internetowym.
Poniższe funkcje dostępne są w cenie zakupu oprogramowania sklepu.


GOshop - ogólne informacje

Ilość funkcji dostępnych w oprogramowaniu jest liczona w setkach. Aby ułatwić zaznajomienie się z nimi, wymieniliśmy te najważniejsze i podzieliliśmy je na listy wg aspektu sklepu, którego dotyczą. Ogólne informacje o GOshop są zbiorem najbardziej istotnych funkcji, które dotyczą całego oprogramowania:


Pozycjonowanie sklepu internetowego

W oprogramowaniu zamieściliśmy szereg mechanizmów, które pomogą sklepom zaistnieć i wspiąć się na wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Sprawiają one, że pozycjonowanie sklepu będzie jeszcze skuteczniejsze i to przy minimalnym nakładzie pracy:


Asortyment

Zarządzanie sprzedawanym asortymentem to jedna z podstawowych możliwości w sklepach GOshop. Asortyment to nie tylko produkty, ale również powiązane z nimi kategorie, producenci, stany magazynowe, zdjęcia, opisy, warianty, cechy. Zbudowanie dobrej bazy produktów jest teraz proste i umożliwia bardzo wiele:


Zamówienia

Dobre zrealizowane zarządzanie wchodzącymi do sklepu zamówieniami, zaczyna być dostrzegalne przy rosnącej ich liczbie. Sprawna i łatwa możliwość obsługi zamówień jest naszym priorytetem. Automatyczna wysyłka maili do klientów, czy też definiowanie ich szablonów - to wszystko znacznie przyspiesza pracę:


Klienci sklepu

Zamawiający w sklepie klienci wrócą do sklepu ponownie, jeśli będą mieli ku temu powody. Na pewno pomoże im w tym wysłany newsletter czy kupon rabatowy na kolejne zakupy. Funkcje dotyczące klientów umożliwiają również:


Pozostałe narzędzia, administracja

Szereg funkcji pomocniczych, wspomagających codzienną pracę ze sklepem. Niektóre z nich jak np. "program partnerski" służą wspomaganiu sprzedaży, inne jak np. "statystyki sprzedaży" pozwolą zorientować się w aktualnej sytuacji sklepu: