GOshop.pl /

funkcje w oprogramowaniu

Funkcjonalność sklepu internetowego

Poniżej przedstawiamy listę głównych funkcji dostępnych w oprogramowaniu GOshop. Poniższe funkcje dostępne są w cenie oprogramowania.
Zapraszamy do zapoznania się z demo sklepu internetowego, gdzie te (oraz wiele innych) funkcji można sprawdzić w działaniu.
Jeśli poszukiwana funkcja nie znajduje się na liście, lub mają Państwo pytania dotyczące jej sposobu działania, prosimy o kontakt - nasi pracownicy odpowiedzą na Państwa pytania.


GOshop - ogólne informacje

Ilość funkcji dostępnych w oprogramowaniu jest liczona w setkach. Aby ułatwić zaznajomienie się z nimi, wymieniliśmy te najważniejsze i podzieliliśmy je na listy wg aspektu sklepu, którego dotyczą. Ogólne informacje o GOshop są zbiorem najbardziej istotnych funkcji, które dotyczą całego oprogramowania:

  • Nieograniczona ilość produktów w sklepie
  • Nieograniczona ilość zdjęć do produktu
  • Nieograniczona ilość kategorii i podkategorii
  • Indywidualny projekt graficzny w cenie sklepu - opracowywany na podstawie wizji i pomysłu Klienta
  • Integracja z systemami płatności: PayPal, PayU (platnosci.pl), Przelewy24.pl, DotPay.pl, PayByNet, Transferuj.pl (karty, przelewy, płatności internetowe)
  • Integracja z porównywarkami cen: Ceneo.pl, Nokaut.pl, Skąpiec.pl, Okazje.info, Kupujemy.pl, SmartBay (i wieloma innymi wykorzystującymi formaty plików xml najpopularniejszych porównywarek) - dowiedz się więcej o integracji sklepu internetowego z serwisami zewnętrznymi
  • Integracja z serwisem aukcyjnym Allegro.pl (wystawianie aukcji z poziomu panelu administracyjnego, pobieranie sprzedanych na aukcji przedmiotów jako zamówień do panelu, monitorowanie aukcji, wystawianie komentarzy)
  • Integracje w zakresie dostaw: Poczta Polska (usługa Elektroniczny Nadawca), Kurier DPD, Kurier Siódemka, Paczkomaty InPost, aPaczka (pośrednik kuriera UPS)
  • Integracje z innymi serwisami: wFirma (księgowość internetowa), smsAPI (wysyłka sms klientom sklepu), serwisy opinii (Opineo, Zaufane Opinie Ceneo, Wiarygodne Opinie Okazje.info)
  • API - (Interfejs Programowania Aplikacji) - umożliwia integrację oprogramowania GOshop z niemalże każdą inną aplikacją (np. Subiekt GT, WF-MAG czy hurtownie internetowe) - tu dowiesz się więcej
  • SSL - możliwość podłączenia zakupionego certyfikatu SSL
  • Integracja z modułem ecommerce dla systemu statystyk Google Analytics (oraz z wieloma innymi systemami statystyk)

Pozycjonowanie sklepu internetowego

W oprogramowaniu zamieściliśmy szereg mechanizmów, które pomogą sklepom zaistnieć i wspiąć się na wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Sprawiają one, że pozycjonowanie sklepu będzie jeszcze skuteczniejsze i to przy minimalnym nakładzie pracy:

  • Adresy URL przyjazne wyszukiwarkom - nazwy produktów i kategorii w adresach sklepu
  • Automatycznie generowana Mapa Strony (Google Site Map) - wspomagająca indeksowanie sklepu
  • Definiowane przez klientów tagi title, description oraz keywords zarówno dla produktów jak i strona kategorii oraz stron producentów
  • Poprawny semantycznie kod HTML wynikowych stron www
  • Wygodne zarządzanie ustawieniami sklepu związanymi z pozycjonowaniem
  • Więcej o mechanizmach SEO
  • Permalinki - możliwość ręcznej zmiany automatycznie generowanych przez oprogramowanie odnośników kategorii, produktów, producentów, na dowolne wartości.

Asortyment

Zarządzanie sprzedawanym asortymentem to jedna z podstawowych możliwości w sklepach GOshop. Asortyment to nie tylko produkty, ale również powiązane z nimi kategorie, producenci, stany magazynowe, zdjęcia, opisy, warianty, cechy. Zbudowanie dobrej bazy produktów jest teraz proste i umożliwia bardzo wiele:

  • Dodawanie i edycja nieograniczonej ilości produktów
  • Edycja masowa produktów (szybka zmiana ceny, ilości i wagi wielu produktów)
  • Sprawne mechanizmy przeszukiwania i filtrowania bazy produktów
  • Kategorie sklepu - tworzenie, edycja, usuwanie
  • Nieograniczona ilość i zagnieżdżanie podkategorii
  • Magazyn - dowiedz się więcej o magazynie w sklepie
  • Dostawy do sklepu - szybkie dodawanie dostawy produktów do magazynu
  • Opis produktu pełny (przy użyciu wygodnego edytora wizualnego)
  • Opis produktu skrócony
  • Słowa kluczowe produktu
  • Zdjęcia produktu - nieograniczona ilość zdjęć do produktu (dodawanie wielu zdjęć na raz, automatyczne skalowanie i kadrowanie, zmiana kolejności zdjęć)
  • Dołączanie firmowego znaku wodnego do zdjęć produktu (forma graficzna, lub tekstowa, dowolne umiejscowienie)
  • Zarządzanie dostępnością produktu w sklepie (stany dostępności automatyczne i manualne, wyliczanie daty wysyłki zamówienia) - dowiedz się więcej o dostępności produktu w sklepie
  • Tworzenie, edycja listy producentów z uwzględnieniem logotypu i wiązanie produktu z producentem
  • Warianty produktów - (własne ceny i ilości magazynowe wariantów, filtrowanie asortymentu wg wariantów)
  • Cechy produktów - (słownikowe i zmienne, filtrowanie asortymentu wg cech, budowanie własnych słowników i podpowiedzi)
  • Możliwość zdefiniowania wagi produktu
  • Promowanie towarów w sklepie - boksy i działy sklepu (Promocje, Polecane, Nowości, Bestseller, Strona główna sklepu)

Zamówienia

Dobre zrealizowane zarządzanie wchodzącymi do sklepu zamówieniami, zaczyna być dostrzegalne przy rosnącej ich liczbie. Sprawna i łatwa możliwość obsługi zamówień jest naszym priorytetem. Automatyczna wysyłka maili do klientów, czy też definiowanie ich szablonów - to wszystko znacznie przyspiesza pracę:

  • Przejrzysta i szybka procedura zamawiania produktów
  • Dokonywanie zamówień przez klientów niezarejestrowanych
  • Dokonywanie zamówień przez klientów zarejestrowanych (uproszczona procedura zamówienia)
  • Zaawansowane ustalanie reguł dotyczących przebiegu zamówienia i wysyłki (własne stany zamówień, responder posprzedażowy - powiadomienia email+sms, operacjami magazynowymi, pomocnicze kolorowanie stanów zamówienia, automatyczna wysyłka faktur, automatyczne oznaczanie zamówień jako opłacone) - dowiedz się więcej o Konfiguracji procesu zamówienia
  • Ewidencja płatności klientów - (dodawanie, edycja wpłat do zamówienia, historią wpłat zamówienia)
  • Faktury VAT, Faktury Proforma (automatyczne wystawianie, edycja, numeracja, ustawienia faktur)
  • Automatyczna wysyłka faktur proforma przy zdefiniowanym stanie zamówienia
  • Ręczne dodawanie zamówień z poziomu panelu administracyjnego
  • Łączenie zamówień
  • Definiowane indywidualnie stany zamówień (nieograniczona liczba)
  • Załączanie przez klientów uwag do zamówienia
  • Widok ogólny i szczegółowy zamówień w panelu administracyjnym
  • Rozbudowana tabela zamówień z opcjami sortowania i wyszukiwania
  • Operacje na wielu zamówień jednocześnie w tabeli zamówień
  • Rozbudowane szczegóły zamówienia (zestawienia, pochodzenie klienta, adres IP itp.)
  • Zmiana stanu realizacji zamówienia z opcją powiadomień automatycznych do klienta
  • Szybki kontakt email z zamawiającym z poziomu panelu administracyjnego (wraz z załączeniem ewentualnej faktury VAT)
  • Powiadomienia o zamówieniach na konto email administratora
  • Moduły szybkich płatności online z powiadomieniem właściciela o wpłynięciu opłaty za zamówienie
  • Drukowanie etykiet adresowych do zamówienia
  • Drukowanie zestawień złożonych zamówień
  • Monitorowanie przez klientów statusów swojego zamówienia (dedykowana strona informacyjna, również klienci niezarejestrowani)
  • Powiadomienia SMS o zmianie statusu zamówienia (możliwość pełnej konfiguracji)

Klienci sklepu

Zamawiający w sklepie klienci wrócą do sklepu ponownie, jeśli będą mieli ku temu powody. Na pewno pomoże im w tym wysłany newsletter czy kupon rabatowy na kolejne zakupy. Funkcje dotyczące klientów umożliwiają również:

  • Obsługa koszyka zamówień
  • Możliwość zapamiętywania koszyków zamówień dla klientów zalogowanych
  • Wyszukiwarka produktów z podpowiadaniem (nazwy produktów, opisy, słowa kluczowe produktów)
  • Zaawansowana wyszukiwarka produktów (wg przedziału cen, kategorii, producenta oraz nazwy)
  • Rejestracja i logowanie klientów
  • Historia zakupów klientów zarejestrowanych
  • Podgląd i edycja danych konta przez klienta zarejestrowanych
  • Widok stanu realizacji zamówień przez klienta
  • Grupy klientów (tworzenie, przypisywanie do grup klientów, rabaty dla grupy per producent) - dowiedz się więcej o grupach klientów w sklepie
  • Rabaty lojalnościowe (system automatycznych przedziałów rabatowych dla klientów zarejestrowanych)
  • Kupony Rabatowe (różne opcje: czasowe, jednorazowe, dla różnych kategorii i producentów)
  • Tabela klientów z opcjami sortowania, wyszukiwania i edycji + opcje statystyczne
  • Możliwość edytowania i blokowania konta klienta
  • System automatycznej korespondencji sklepu z klientami
  • Edycja szablonów automatycznej korespondencji z klientami
  • System Newsletter (zarządzanie korespondencją seryjną, profilowanie wysyłki względem grup klientów)
  • Subskrypcja Newsletter przez klientów (oraz łatwa możliwość wypisania się z Newsletter)
  • Archiwizacja korespondencji wysyłanej przez mechanizmy sklepu, jak też administratorów
  • Archiwizacja zapytań klientów wysyłanych przez formularze kontaktowe sklepu

Pozostałe narzędzia, administracja

Szereg funkcji pomocniczych, wspomagających codzienną pracę ze sklepem. Niektóre z nich jak np. "program partnerski" służą wspomaganiu sprzedaży, inne jak np. "statystyki sprzedaży" pozwolą zorientować się w aktualnej sytuacji sklepu:

  • Szeroka możliwość konfigurowania ustawień sklepu
  • System zarządzania rotującymi banerami na stronie głównej sklepu
  • System plików w sklepie - dodawanie plików w panelu sklepu i możliwość ich wykorzystania w opisach produktów, działach informacyjnych CMS, komunikatach sklepu, treści emaili wysyłanych klientom przy okazji zmiany stanów magazynowych
  • Dowolne tworzenie, edycja systemu dostaw szereg opcji dodatkowych - dowiedz się więcej - dostawy sklepie internetowym
  • Zarządzanie dostępem do panelu administracyjnego (różne rodzaje uprawnień, nieograniczona ilość kont administratorów, różne e-maile powiadomień)
  • Konfiguracja skrzynki email, z której wysyłana jest korespondencja sklepu
  • Możliwość zaprojektowania dowolnej ilości stron informacyjnych (ilość i nazwy ustalane podczas instalacji)
  • Edycja stron informacyjnych w trybie WYSIWYG (wygodny, wizualny edytor tekstu)
  • System komentarzy do produktów zamieszczanych przez klientów sklepu (zabezpieczenie antyspamowe CAPTCHA)
  • Raporty sprzedaży dzienne i tygodniowe wysyłane na email
  • Rozbudowane raporty sprzedaży i oglądalności
  • Graficzne statystyki sprzedaży
  • Program partnerski (zarządzanie uczestnikami, rozliczanie prowizji etc.) - dowiedz się więcej o programie partnerskim w sklepie internetowym
  • System CMS w sklepie internetowym (dowolna ilość artykułów opisowych dodawanych przy pomocy edytora wizualnego)
  • Formularze kontaktowe na wybranych stronach informacyjnych sklepu, centralna baza zapytań, zabezpieczenie anty-spamowe
  • Konfiguracja ustawień sklepu wpływających na pozycjonowanie
  • Edycja komunikatów systemowych sklepu
  • Ankiety dla klientów sklepu - tworzenie, edycja, usuwanie, podgląd wyników