GOshop.pl /

Jak w GOshop działa ...

Czy wiesz, że GOshop...

Oprogramowanie GOshop jest projektowane z myślą o codziennej pracy z panelem administracyjnym. Czy wiesz, że GOshop...

... umożliwia łączenie 2 zamówień w 1 zamówienie

Administrator sklepu ma możliwość połączenia 2 zamówień w jedno. Do dowolnego zamówienia można dołączyć inne, wskazane zamówienie. Zamówienie dołączane, może uzyskać dowolny status zamówienia (np. można stworzyć i nadać takiemu zamówieniu status końcowy o nazwie "Połączone z innym", co sprawi, że zniknie ono z głównej listy zamówień).
Rozwiązanie bardzo przydatne, gdy po złożeniu zamówienia, klient zdecyduje się domówić coś jeszcze.

... umożliwia prowadzenie hurtowni internetowej

GOshop umożliwia tworzenie dowolnych grup klientów. Grupa klientów może posiadać różne stawki rabatu dla każdego z producentów obecnych w sklepie. W ten sposób można nagrodzić stałych klientów, poprzez przypisanie do grupy o wyższych stawkach rabatowych. Łatwo można również prowadzić hurtownię internetową, tworząc grupy hurtowników i przypisując im rabaty procentowe na asortyment danego producenta - więcej o grupach klientów i rabatach.

... umożliwia wysyłkę profilowanych Newsletter

Podczas wysyłki Newslettera można wykorzystać utworzone wcześniej grupy klientów, aby wysyłać tym grupom różne wiadomości Newsletter. Można również używając różnych kryteriów wysłać Newslettera do klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie. Rozwiązanie bardzo przydatne, gdy oprócz sklepu prowadzi się hurtownię internetową lub sprzedaż profilowaną.

... umożliwia zarządzanie stanami zamówień w sklepie internetowym

Stany zamówień są fundamentem podczas pracy z większą ilością zamówień. Rozsądne zarządzanie stanami zamówień w sklepie internetowym będzie stanowiło poważną oszczędność czasu i zasobów. Oprogramowanie GOshop umożliwia stworzenie dowolnej konfiguracji stanów zamówień. Każdy stan zamówienia może (lecz nie musi) wysyłać dowolne powiadomienie do klienta sklepu (email, SMS), może (lecz nie musi) wiązać się z akcją magazynową (zdjęcie towaru ze stanów, zwrot towarów do magazynu). Stany zamówień można również oznaczyć kolorem, co ułatwia rozeznanie przy tworzeniu różnych "ścieżek przebiegu zamówienia" - więcej o stanach zamówień.

... umożliwia nadanie produktom dowolnych wariantów

Produkty w oprogramowaniu GOshop mogą mieć przypisane dowolne warianty. Koszulka może mieć przypisany np. rozmiar, kolor, czy krój (koszulka męska, XL, czerwona), a dywanowi można przypisać np. wymiary , wykończenie, materiał (dywan 180x100cm, wykończenie miękkie, wełna). Każdy z wariantów może posiadać własny stan magazynowy oraz odrębną cenę zakupu. Klienci w sklepie mogą natomiast filtrować widoczne produkty pod kątem interesujących ich wariantów - więcej o wariantach i magazynie.

... umożliwia zarządzanie wpłatami i należnościami

Rozwiązanie pozwalające uniknąć codziennych pytań i problemów typu:
"Czy klient zapłacił już za to zamówienie?", "Czy przelana kwota zgadzała się z sumą zamówienia?", "Klient zapłacił za dużo - trzeba wykonać przelew nadpłaty".
Gdy klienci składają zamówienia w sklepie, wraz z nimi automatycznie generowane są należności. Zamówienia można uznać za opłacone jednym kliknięciem, można również dodawać dowolne wpłaty do zamówień, co usprawnia kontrolę w sklepach internetowych przy znacznej ilości zamówień. Gdy klient zapłaci nam kartą kredytową lub szybkim przelewem, wówczas wpłata zostanie wprowadzona automatycznie. W tym momencie może również nastąpić automatyczna zmiana stanu zamówienia na inny.

...umożliwia powiadamianie klientów via SMS

Po dokonaniu integracji z smsAPI, istnieje możliwość powiadamiania klientów sklepu o zmianach w zamówieniu również za pomocą SMSów.

... umożliwia automatyczne i ręczne zarządzanie statusami dostępności produktów

Stany dostępności produktów informują klientów sklepu, czy dany towar jest dostępny. W oprogramowaniu GOshop jest możliwość tworzenia własnych statusów dostępności produktów. Statusy te mogą być zarówno automatyczne (automatyczna zmiana statusu w zależności od zmian stanu magazynowego), jak i nadawane ręcznie (wówczas stan magazynowy danego produktu nie będzie miał wpływu na jego status dostępności) - więcej o statusach dostępności produktów.

Archiwum korespondencji

Wszystkie emaile wysyłane przez oprogramowanie sklepu są przechowywane w archiwum korespondencji. Można zatem sprawdzić jakie emaile były wysyłane w ramach danego zamówienia lub dla danego adresu email. Oprócz emaili wysyłanych przez oprogramowanie, system przechowuje również emaila wysłane ręcznie z poziomu panelu administracyjnego.

Pełen audyt stanów magazynowych

Wszelkie zmiany stanów magazynowych każdego z produktów są zapisywane, przez co zawsze można prześledzić historię zmian ilości danego produktu w magazynie. Dotyczy to również wariantów danego produktu.

To tylko niektóre z powodów, dla których polecamy oprogramowanie sklepu internetowego GOshop jako idealne rozwiązanie dla handlu internetowego. Jeśli podczas lektury strony nasuną się Państwu pytania, zapraszamy do ich zadawania. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji. Zadaj nam pytanie

Oprogramowanie sklepu internetowego GOshop