GOshop.pl /

Cennik Q&A

Cennik - pytania i odpowiedzi

Oprogramowanie sklepu internetowego GOshopW tym dziale prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w stosunku do naszej oferty. Naszym celem jest aby oferta była dla Państwa możliwie czytelna i przejrzysta. Jeżeli nie znajdą Państwo tu odpowiedzi na swoje pytanie, bądź też odpowiedź nie będzie wyczerpująca - prosimy o kontakt z nami - chętnie udzielimy wszelkich odpowiedzi.

Proszę kliknąć w pytanie, aby zobaczyć odpowiedź która Państwa interesuje:

Czy za sklep płacę raz? Jakie dodatkowe koszty poniosę?

Tak. Za naszą usługę płacą Państwo jednorazowo i w tej cenie otrzymują Państwo bezterminową licencję na użytkowanie oprogramowania.
Do działania sklepu będą dodatkowo potrzebne:

  • Domena internetowa - adres pod którym będzie funkcjonował Państwa sklep. Kosztuje od 0 do 90 zł netto w pierwszym roku zależności od wybranej firmy
  • Serwer - Usługa hostingu potrzebna do działania oprogramowania. Kosztuje od 110 do 600 zł netto rocznie
Projekt sklepu internetowego - czyli co dokładnie?

W cenie sklepu oferujemy opracowanie indywidualnej szaty graficznej Państwa sklepu internetowego.
Zależy nam aby prace nad Państwa sklepem przebiegły jak najsprawniej a Państwo byli zadowoleni z efektów naszej pracy, dlatego prace nad projektem sklepu podzieliliśmy na 2 etapy:

  • Makieta sklepu - czyli czarno-biały szkic, na którym pokażemy proponowane rozłożenie elementów w Państwa sklepie. Makieta ma na celu przyspieszenie prac nad projektem (dużo sprawniej jest nanosić zmiany na szkicu niż na gotowym projekcie). Nad makietą sklepu pracujemy do momentu Państwa akceptacji. Następnie przechodzimy do realizacji właściwego projektu graficznego.
  • Projekt graficzny sklepu - nasi graficy, w oparciu o zaakceptowaną makietę stworzą projekt graficzny sklepu, który pokażemy Państwu do oceny. Projekty są przekazywane w formie odnośnika, który po otwarciu na Państwa komputerze prezentuje statyczny plik graficzny przedstawiający projekt. Najpierw przedstawimy projekt strony głównej sklepu internetowego, po jego akceptacji zaś stronę kategorii i kartę produktu.
    Po pełnej akceptacji 3 stron sklepu (strona główna, strona kategorii, karta produktu) zakończymy etap projektowania i przejdziemy do wdrożenia projektu w struktury sklepu.
Pozostałe strony sklepu internetowego (np. koszyk czy rejestracja) są realizowane w taki sam sposób jak w naszym sklepie demo pod adresem www.sklepdemo.pl, oczywiście dopasowujemy te strony kolorystycznie do zaakceptowanego przez Państwa projektu sklepu.
Import produktów do sklepu
Import produktów do sklepu internetowego jest przeznaczony głównie dla Klientów, którzy posiadają już sklep internetowy i chcą aby produkty z tego sklepu znalazły się w sklepie GOshop. Aby zaimportować produkty do sklepu internetowego GOshop, potrzebujemy jednego z poniższych źródeł danych:
  • Baza danych sklepu internetowego - dostęp do działającej bazy danych lub zrzut bazy danych do pliku
  • Plik z danymi - plik XML lub CSV zawierający dane o produktach
Proszę mieć na uwadze, że przed realizacją importu, potrzebujemy zapoznać się z posiadanym przez Państwa źródłem danych aby określić czy import produktów będzie możliwy i w jakim zakresie będzie mógł zostać przeprowadzony. Import produktów do sklepu ma charakter jednorazowy. Nie będziemy w stanie dokonać importu z nieustrukturyzowanych źródeł danych takich jak arkusze Excel, czy też pliki Word, dlatego ważnym jest aby źródło danych przekazać naszej firmie przed rozpoczęciem prac nad sklepem internetowym.
Serwer i domena - wyjaśnienie
Oprogramowanie sklepu internetowego wymaga do działania 2 usług:
  • Serwer (hosting) - jest to usługa, dzięki której sklep może funkcjonować w internecie i być dostępny dla Państwa klientów. Aby sklep mógł działać, musi zostać umieszczony na serwerze. W cenie realizacji sklepu internetowego, oferujemy pomoc w zamówieniu hostingu odpowiedniego dla potrzeb Państwa sklepu. Przeprowadzimy również konfigurację tej usługi oraz uruchomimy na niej Państwa sklep. Do Państwa będzie należało jedynie opłacenie faktury za wybraną usługę serwera. Dodatkowo, jeśli zajdzie taka potrzeba, możemy również pomóc w stworzeniu skrzynek email, z których będą Państwo mogli korzystać podczas prowadzenia sklepu internetowego.
    Więcej informacji w tym temacie mogą Państwo znaleźć w dziale Pytania i odpowiedzi
  • Domena internetowa - jest to adres Państwa sklepu, który wpisany w pasek przeglądarki internetowej, przeniesie klientów do Państwa sklepu. Domena internetowa naszej firmy to goshop.pl - aby Państwa sklep mógł funkcjonować, będą Państwo potrzebowali takiego adresu (domeny). W tej kwestii również służymy pomocą - wystarczy, że wymyślą Państwo pod jakim adresem chcieliby Państwo aby funkcjonował Państwa sklep, my sprawdzimy czy domena jest możliwa do zamówienia (nie została już wykupiona/zarezerwowana) i zamówimy ją w Państwa imieniu. Zajmiemy się również jej konfiguracją tak, aby Państwa sklep był dostępny pod zamówionym adresem.
W przypadku obu usług to Państwo będą ich właścicielami, więc będą Państwo posiadali własny sklep, na własnym serwerze i dostępny pod własną domeną internetową.

Serdecznie zapraszamy dokontaktu z naszą firmą - chętnie odpowiemy na Państwa pytania.